Звіт за III квартал 2017 року

    Звіт про виконання роботи


Біляївської районної державної адміністрації за  III квартал 2017 року

 

Зміст заходу

Обґрунтування необхідності здійснення заходу

Термін виконання

Відповідальні

1.Засідання колегії районної державної адміністрації з розглядом питань:

 

 

 

 

 

 

 

 

Не планувалось

2. Апаратні наради районної державної адміністрації з розглядом питань:

 

 

 

 

 

 

 

18.09.2017 року розглянуто наступні питання: 

1. Про хід виконання Закону України «Про адміністративні послуги».

 2. Про хід виконання Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». 

3. Питання для розгляду в районній державній адміністрації на рівні заступників голови та підготовки обґрунтувань щодо доцільності видання розпоряджень:

 

Не планувалось

 

 

4. Організаційна робота

 

 

 

 

За 3 квартал 2017 року  надійшло 3772 заяв, позитивно – 2681, відмов – 555, решта – в роботі.

 ДМС: вклейка фото – 738.  Складено 317 протоколів та постанов;

Управління Держгеокадастру в Одеській області, Відділ у Біляївському районі: видача витягу з ДЗК – 653, внесення змін до відомостей ДЗК (з вини органу) – 159, видача витягу з НГО – 156, викопіювання – 83, державна реєстрація земельної ділянки – 1137, надання довідки форми 6 ЗЕМ – 315, з них: 16 – по документам дозвільного характеру.

Декларацій, в т.ч. повідомлення про початок будівельних робіт – 89, надано консультацій – 287,

Документів дозвільного характеру прийнято 7 (позитивно). В режимі он-лай надано послуг по наданню витягу з ДЗК - 176, по НГО – 66.

Реєстрація державними реєстраторами: державна реєстрація юридичних осіб – 0, фізичних осіб – 39, внесення змін до відомостей юридичної особи – 74, фізичної особи-підприємця – 23, припинення діяльності юридичної особи – 0, речові права на нерухоме майно: право власності – 199, оренда – 106, надання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 5, реєстрація обтяження – 1, відкликання заяви -1, зниження об’єкта нерухомого майна – 1.  Всі вирішено позитивно, 11- відмова. Поштою надійшли від акредитованих суб’єктів державної реєстрації, державних та приватних нотаріусів, комунальних підприємств, державних реєстраторів інших органів державної реєстрації: 5526 документів, із них по нерухомості –  2247, по юридичним особам –  1362, по фізичним особам –  1917.

Відділ містобудування та архітектури- надання будівельного паспорту - 130, надання висновку -180, надання містобудівних умов та обмежень - 21, надання паспорту прив’язки тимчасової споруди - 19.

Протягом кварталу працівниками центру (адміністраторами) проведено щоденний прийом суб`єктів звернень, прийнято та реєстровано документів, видано адміністративних послуг, консультували з питань отримання адміністративних послуг, виконували іншу організаційну та роз`яснювальну роботу щодо створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечували відкритість та прозорість інформації про діяльність органів виконавчої влади.

 

5. Контрольна робота

5.1. Перевірки виконання законів України:

 

 

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»: за 3 квартал 2017 року  надійшло 3772 заяв, позитивно – 2681, відмов – 555, решта – в роботі.

 ДМС: вклейка фото – 738.  Складено 317 протоколів та постанов;

Управління Держгеокадастру в Одеській області, Відділ у Біляївському районі: видача витягу з ДЗК – 653, внесення змін до відомостей ДЗК (з вини органу) – 159,

видача витягу з НГО – 156, викопіювання – 83, державна реєстрація земельної ділянки – 1137, надання довідки форми 6 ЗЕМ – 315, з них: 16 – по документам дозвільного характеру.

Декларацій, в т.ч. повідомлення про початок будівельних робіт – 89, надано консультацій – 287,

Документів дозвільного характеру прийнято 7 (позитивно). В режимі он-лай надано послуг по наданню витягу з ДЗК - 176, по НГО – 66.

Реєстрація державними реєстраторами: державна реєстрація юридичних осіб – 0, фізичних осіб – 39, внесення змін до відомостей юридичної особи – 74, фізичної особи-підприємця – 23, припинення діяльності юридичної особи – 0, речові права на нерухоме майно: право власності – 199, оренда – 106, надання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 5, реєстрація обтяження – 1, відкликання заяви -1, зниження об’єкта нерухомого майна – 1.  Всі вирішено позитивно, 11- відмова. Поштою надійшли від акредитованих суб’єктів державної реєстрації, державних та приватних нотаріусів, комунальних підприємств, державних реєстраторів інших органів державної реєстрації: 5526 документів, із них по нерухомості –  2247, по юридичним особам –  1362, по фізичним особам –  1917.

Відділ містобудування та архітектури- надання будівельного паспорту - 130, надання висновку -180, надання містобудівних умов та обмежень - 21, надання паспорту прив’язки тимчасової споруди - 19.

 

 

5.2. Перевірки виконання указів Президента України:

Не планувалось

5.3. Перевірки виконання розпоряджень Президента України

Не планувалось

5.4. Перевірки виконання постанов Кабінету Міністрів України:

                               Не планувалось

5.5. Перевірки виконання розпоряджень голови облдержадміністрації

Центр щомісячно та щоквартально звітує Департаменту «Агентство з питань інвестицій та розвитку» обласної державної адміністрації про проведену роботу щодо реформування системи надання адміністративних послуг у Біляївському районі, на даний час, перейменовано – Департамент економічної політики та стратегічного планування обласної державної адміністрації. Також, в ОДА створено Відділ координації адміністративних послуг та інформатизації, на що центром також надаються відповідні інформації.

 

5.6. Перевірки виконання розпоряджень голови райдержадміністрації:

Не планувалось

5.7. Перевірки з інших питань:

Не планувалось

 

 

 

 

 

Начальник відділу надання адміністративних послуг

райдержадміністрації                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   О.М.Олексюк