13.06.2018

З 1 вересня 2018 року українські школи запрацюють по-новому…

У сучасних умовах англійська мова розглядається як засіб спілкування і залучення до культури іншого народу. Особлива увага приділяється навчанню англійської мови школярів у початкових класах. Не дивлячись на те, що останній дзвінок сповістив про завершення навчального року, вчителі продовжують плідно працювати над підвищенням кваліфікації та професійної майстерності. Учителі іноземних мов, які наступного навчального року вчитимуть першокласників Нової української школи, повинні пройти обов’язковий курс підвищення кваліфікації. 10-12 травня 2018 року проведено тренінг для вчителів, які викладатимуть англійську мову в  1-х класах у 2018/2019 навчальному році, на базі Біляївської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів. Підготовка відбулася в очному форматі.  Мета - в  інтерактивній формі ознайомити вчителів із сучасними підходами та методами викладання іноземної мови відповідно до Концепції Нової української школи. Учитель має бути не просто викладачем, а в першу чергу - партнером і наставником. 43 вчителі Біляївського району, Біляївської ОТГ, Маяківської ОТГ, Троїцької ОТГ підвищили методичний та практичний рівні професійної компетентності за допомогою тренерів – Ротару Надії Сергіївни (Великодальницький НВК «Школа-гімназія») та Гуцу Ольги Валеріївни (Таїровське ОТГ). Уся робота на тренінгах була максимально наближена до реальності. Як діти грають і розмовляють у житті, так має бути й на уроці. Саме так, в ігровій формі, проходили заняття англійською мовою. Під час виконання вправ учителі не тільки узагальнили свої знання з методики навчання англійської мови, але й отримали задоволення від занять. Більшість завдань тренерів слухачі виконували у групах. Граючись, вони вчилися спілкуватися. Надія Сергіївна, Ольга Валеріївна продемонстрували, як можна співпрацювати з учнями, щоб залучити їх до роботи, використавши новітні педагогічні технології, нові підходи у навчанні на основі діалогу, співпраці, колективної творчості, формування вміння працювати в команді, нести відповідальність за команду, власні дії. Підібрані вправи тренерами поставили слухачів у реальну ситуацію пошуку. Під час занять учителі мали можливість відчути себе учнями і у такий спосіб переконатися у доречності та ефективності використання ігрових технологій на початковому етапі. Педагогам було надано багато цікавих практичних ідей, які допоможуть їм ефективно розвивати мовні навички своїх учнів та залучати  дітей до активної участі у навчальному процесі. Упродовж роботи тренінгу панувала творча та доброзичлива атмосфера, що об’єднала вчителів-однодумців, сповнених бажанням професійного зростання та самовдосконалення. Учасники занять оцінили професіоналізм тренерів, які вже втілюють ці практики в школах, тож змогли показати, як це працює на справжніх уроках. 10 травня 2018 року тренінг відвідала Береснєва Наталія Володимирівна, відповідальний тренер від Одеського обласного інституту удосконалення вчителів. На заключному етапі тренінгу вчителі представляли результати роботи в групах, обмінювалися аргументами. Під час активного обговорення побаченого і почутого вчителі – учасники тренінгу, були одностайні: такі тренінги, майстер-класи є плідними, тому що збагачують методичну скарбничку викладача англійської мови. Присутні виразили вдячність за цікавий і корисний матеріал, представлений на заняттях, Ротару Надії Сергіївні, Гуцу Ользі Валеріївні.

 

Управління освіти