Звіт за ІI квартал 2017 року
Звіт
про виконання плану роботи районної державної адміністрації за ІI квартал 2017 року
відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації
Зміст заходу |
Виконання запланованого заходу |
1. 2.1 Про хід виконання Закону України «Про адміністративні послуги» |
За 2 квартал 2017 року 3257 заяви, позитивно – 2994, відмов – 479, решта – в роботі, із них ДМС: вклейка фото – 702; Управління Держгеокадастру в Одеській області, Відділ у Біляївському районі: видача витягу з ДЗК – 587, внесення змін до відомостей ДЗК (з вини органу) – 192, видача витягу з НГО – 224, викопіювання – 58, державна реєстрація земельної ділянки – 1010, надання довідки форми 6 ЗЕМ – 211, декларацій, в т.ч. повідомлення про початок будівельних робіт – 53, надано консультацій – 287, з них: 18 – по документам дозвільного характеру. В режимі он-лай надано послуг по наданню витягу з ДЗК -191, по НГО – 122. Реєстрація державними реєстраторами: державна реєстрація юридичних осіб – 76, фізичних осіб – 47, внесення змін до відомостей юридичної особи – 24, фізичної особи-підприємця – 23, припинення діяльності Юр особи – 0., речові права на нерухоме майно: право власності – 132, оренда – 55. Всі вирішено позитивно, 1- відмова. Відділ містобудування та архітектури- надання будівельного паспорту -1 15, надання висновку -152, надання містобудівних умов та обмежень -13, надання паспорту прив’язки тимчасової споруди -10. Складено 708 протоколів та постанов. |
2. Про хід виконання Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» |
Надійшло 3 документи – декларація про відходи – 1, дозвіл на спецводокористування -1, дозвіл на використаня природних ресурсів -1. |
3. Організаційна робота з суб’єктами надання адміністративних послуг |
За 2 квартал 2017 року 3257 заяви, позитивно – 2994, відмов – 479, решта – в роботі, із них ДМС: вклейка фото – 702; Управління Держгеокадастру в Одеській області, Відділ у Біляївському районі: видача витягу з ДЗК – 587, внесення змін до відомостей ДЗК (з вини органу) – 192, видача витягу з НГО – 224, викопіювання – 58, державна реєстрація земельної ділянки – 1010, надання довідки форми 6 ЗЕМ – 211, декларацій, в т.ч. повідомлення про початок будівельних робіт – 53, надано консультацій – 287, з них: 18 – по документам дозвільного характеру. В режимі он-лай надано послуг по наданню витягу з ДЗК -191, по НГО – 122. Реєстрація державними реєстраторами: державна реєстрація юридичних осіб – 76, фізичних осіб – 47, внесення змін до відомостей юридичної особи – 24, фізичної особи-підприємця – 23, припинення діяльності Юр особи – 0., речові права на нерухоме майно: право власності – 132, оренда – 55. Всі вирішено позитивно, 1- відмова. Відділ містобудування та архітектури- надання будівельного паспорту -1 15, надання висновку -152, надання містобудівних умов та обмежень -13, надання паспорту прив’язки тимчасової споруди -10. Складено 708 протоколів та постанов. |
4 Організаційна та роз`яснювальна робота з керівниками місцевих/регіональних, дозвільних органів/уповноважених осіб по виконанню вимог Закону України від 6 вересня 2005 року №2806-IV «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» |
Надано консультацій по документам дозвільного характеру - 5. Систематично аналізуються зміни в законодавстві проводяться консультації з суб’єктами надання документів дозвільного характеру. |
5. Щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», підготовка та виконання звітів за квартал, надання інформації до Головного управління економіки облдержадміністрації |
Щомісячно та щоквартально направляються звіти та відповідні інформації щодо виконання вимог зазначеного Закону України до обласної державної адміністрації та відповідних служб. |
6. З метою підведення підсумків соціально-економічного розвитку області, підготовка та виконання звіту про кількість виданих документів дозвільного характеру за місяць та надання інформації до Департаменту «Агенство з питань інвестицій та розвитку» облдержадміністрації |
Щомісячно, щоквартально надаються відповідні інформації щодо кількості виданих документів дозвільного характеру для подальшого аналізу та підведення підсумків роботи до обласної державної адміністрації. |
7. З метою формування ефективної державної політики з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності та вдосконалення нормативно-правових засобів її регулювання надавати інформацію Департаменту «Агенство з питань інвестицій та розвитку» облдержадміністрації облдержадміністрації щодо порушення вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» місцевими та регіональними дозвільними органами. |
За звітний період в результаті здійснених заходів та роз’яснювальної роботи фактів порушень Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» не встановлено. |
8. Інформування про діяльність центру адміністративних послуг |
Щомісячно, щоквартально проводиться інформування про діяльність ЦНАПу на веб-сайті РДА. |
9. Прийом заяв суб’єктів звернення щодо надання адміністративних послуг |
Прийом заяв проводиться щодня з 9.00 до 16.00, без обідньої перерви. |
10. Контроль за додержанням строків розгляду та надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг |
Постійно проводиться контроль за додержанням строків розгляду та надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг, оперативно усуваються недоліки в роботі в телефонному режимі та режимі он-лайн. |
11.Забезпечення функціонування центру надання адміністративних послуг |
Забезпечено функціонування центру надання адміністративних послуг: є належна оргтехніка, мебля.
|
12. Контроль за додержанням посадовими особами регіональних, місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру для внесення даних до єдиного державного реєстру ДДХУ. |
За звітний період в результаті здійснених заходів та роз’яснювальної роботи фактів порушень Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» не встановлено. |
13. Контроль за додержанням строків розгляду та надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг |
Постійно здійснюється контроль за додержанням строків розгляду та надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг |
Начальник відділу надання адміністративних послуг
райдержадміністрації О.М.Олексюк